ايتاليا
در 1475 م در Trentايتاليا، كودكي به نام سيمون مفقود گرديد بلافاصله نگاهها متوجه يهوديان گردید. يهوديان نيز از ترس اینکه اتهام متوجه آنها نشود زودتر از همه جسد را پیدا کرده و آوردند. اما بعد از تحقيق و بررسي معلوم شد كه اين كودك بنابه گفته یهودیان غرق نشده بلكه بواسطه زخمهاي موجود در گردن، مچ دست و پاهايش، خون اين كودك از بدنش كشيده شده است. يهوديان مجبور به اعتراف شدند که این جنایت کار خودشان بود. یهودیان برای توجیه عمل خود مدعی شدند که به خون این کودک برای برپایی مراسم دینی خود نیاز داشتهاند تا بواسطه آن بتوانند نان عید فصح را تهیه کنند. هفت نفر از يهوديان به سبب ارتکاب این جنایت محکوم به اعدام شدند. در سال 1480 در شهرVenice، نيز سه نفر از يهوديان به خاطر دست داشتن در كشتن كودكي مسيحي اعدام شدند. در سال 1485 در اطراف شهر Padua، كودكي به نام لورنزين بدست يهوديان ذبح شد. در سال 1603 در شهر virona به جسد كودكي كه خونش بواسطه زخمهاي ماهرانه ازبدنش كشيده شده بود، دست يافتند . در اين قضيه تعدادي از يهوديان محكوم شدند.
مجارستان
در سال 1494 در شهر Teranan يهوديان كودكي را به دار آويختند و تمام خون بدنش راكشيدند. در اين ميان پيرزني این جنایت را مشاهده کرد لذا عاملان آن را معرفي نمود. یهودیان در حين محاكمه اعتراف كردند كه 4 كودك ديگر را نيز ذبح كرده و خونشان را براي استفاده در مقاصد پزشكي جمع كردهاند. در آوريل 1882 در نواحي شهر Treza Eslar ، يهوديان دختر جوان 14 ساله مسيحي به نام استرسوبیموس را ربودند. كودكي یهودي اعتراف كرد كه وي شاهد بوده كه مادرش دختر جوان مسيحي را به خانه دعوت ميكرد. با بروز این جریان تعدادي از يهوديان به كليسا فرا خوانده شدند. در اين ميان يك پسر بچه يهودي نيز اعتراف كرد كه وي شاهد حادثه ذبح دختر جوان يهودي و انباشتن خون او در يك ظرف بزرگ، بوده است. چند يهودي نيز اعتراف كردند كه در عمليات كشتن دختر جوان به مناسبت عيد فصح يهودي، دست داشتهاند. در اين جنايت 15 يهودي دست داشتند. محاكمه آنها در 19 ژوئن آغاز شد. اين محاكمه از مشهورترين محاكمهها درطول تاريخ است كه تا 3 اگوست ادامه پیدا کرد. سرمایه و پول يهودي سرپوشي بر اين جنايت نهاد و دادگاه يهوديان قاتل را بيگناه اعلام كرد؛ در حالي كه تمامي شواهد حاكي از دست داشتن يهوديان دراين جنايت بود!! اين جنايت باعث ايجاد دشمني بر ضد يهود شد كه در سرتاسر اروپا منتشر گرديد.
روسيه
در سال 1823 در شهر Valisobروسيه، درعيد فصح يهوديان ،كودك دو و نیم سالهای گم شد و بعد از يك هفته جنازه او را در تالابي كنار شهر پيدا كردند. به محض پيدا كردن جسد، زخمهاي زيادي كه در اثر ميخهاي تيز درسرتاسر بدن اين كودك بوجود آمده بود، دست يافتند. سه نفر از زنان يهودي به دست داشتن در اين جنايت اعتراف كردند و سپس به سيبري تبعيد شدند.
عمليات ربايش از سوي يهوديان همچنان ادامه يافت. در دسامبر 1852 پسر بچه 10 سالهاي ربوده شد. يهوديان به دست داشتن در قتل اين كودك و جاری ساختن خون وی، متهم شدند. سپس در ژانويه 1853 نيز پسري 11 ساله ربوده شد و همان بلايي بر سر او آمد كه بر سر ديگران نيز آمده بود؛ يهوديان در اين جنايت نيز متهم شدند. درشهر Kiev بار ديگر به جنازه نوجواني 13 ساله به نام جوثنسكي دست يافتند كه زخمهاي فراواني بر بدنش بر جاي مانده بود و هيچ اثري از خون بر روي جنازه و يا اطراف جنازه وجود نداشت.
ترکیه
سال 1840 در عید مخصوص یهودیان، پوریم، در جزیره رودس کودکی یونانی گم شد. آخرین بار در حال ورود به محله یهودیان دیده میشود. با بروز این حادثه، مردم یونان خواستار پیگیری مساله و یافتن کودک میشوند. پادشاه ترک، یوسف پاشا مجبور به محاصره محله یهودیان و حبس سران یهود میشود. دائره المعارف یهودیت چاپ دهم صفحه 410 اعتراف میکند که میانجیگری سرمایهدار یهودی مونتفیوری با دادن رشوه به دربار و شخص کونت کاموند کسی که مدیر امور بانکها در حکومت عثمانی بود، توانست حق را بپوشاند. توان سرمایه یهودی نه تنها در این جنایت بلکه در جنایتهای متعدد دیگر این چنین حق را پوشانده بود.
تغییر سبک خونخواری یهودیان
شاید نوع جنایات ذکر شده، امروز اندکی غریب به نظر برسد. اما سنت خونخواری یهودیان تغییری نکرده است و با توجه به محدودیتها و برخوردهای قانونی امروز و کشف سریع جرم، شکل دیگری به خود گرفته است و این بار نوزادان قربانی خونخواری این قوم میشوند.
خاخام یهودی درباره ضرورت مکیدن خون نوزادان پس از ختنه براساس منابع مذهبی یهودیان توضیح میدهد
ای روش بسیار منزجر کننده، خوردن خون نوزادان پسر بلافاصله پس از انجام ختنه است. این عمل همچنین موجب بروز بیماری و جان سپردن بسیاری از کودکان شده است.
خون ختنهگاه کودکان بلافاصله پس از ختنه، در عملی غیربهداشتی و دردآور، توسط خاخام یهودی مکیده میشود.
عفونتهای ایجاد شده در یکی از نوزادانی که خونش مکیده شده است
منابع
1. اليهود و القرابين البشرية - محمد فوزي حمزة، دار الأنصار. مصر
2. نهاية اليهود - أبو الفدا محمد عارف، دار الاعتصام. مصر
3. المسألة اليهودية بين الأمم العربية و الأجنبية - عبد الله حسين، دار أبي الهول. مصر
4. روزنامه الشعب مصر، شماره 1316 تاريخ 1 دسامبر
5. الیهود و القرابین البشریة، مصطفی رفعت، به آدرس زیر:
http://www.oboody.com/mychoice/03.htm
http://www.fatimamovement.com/i-jewish-talmud-exposed-7.php#Babylonian-Talmud-148
http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/esp_sociopol_bohemiangrove03.htm
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/357083/