ورود |عضويت
Module Border Module Border
   
1399/04/21

اولین نشست هم اندیشی امور بانوان به مناسبت هفته عفاف و حجاب توسط حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان


به گزارش امور فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان (پایگاه اطلاع رسانی وفانا)، با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان ،مسئولین آموزشی، عقیدتی و فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان ،مشاور رییس سازمان در امور بانوان ، و جمع خانم های شاغل در سازمان در دو گروه  بدلیل شرایط کرونا   اولین نشست هم اندیشی امور بانوان در سالن شهید دادخواه برگزار شد .

در این همایش حجت السلام بختیاری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان با تبیین نقش و جایگاه زنان درز اسلام گفت: شخصیت زن در جامعه اسلامی خاص می باشد و پیامار اکرم (ص) در خصوص زن و ارتباط با همسر و دختر بزرگوار ایشان الگو جامعه اهستند،

وی در ادامه افزود:دو دیدگاه در مورد بانوان در جامعه باید مورد تجدید نظر قرار گیرد ،اول از نظر توانایی فردی و دیگری از نظر شخصیت و جایگاه زنان در جامعه .

وی در ادامه بر حضور فعال زنان شاغل در سازمان برای ارایه پیشنهادات سازنده و برنامه های قابل اجرا  را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه همکاران زن شاغل در سازمان ضمن معرفی مباحث خود را بصورت فردی مطرح نمودند.

شایان ذکر استعمده مطالب مطرح شده در خصوص برنامه های ورزش ،رفاه و آموزش های ویژه پرورش فرزندان و خانواده و دور کاری مطرح شد.

در این نشست ،مقرر گردید ارتباطات مجازی از طیق پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان "وفانا "برای همکاران زن و نیاز های خبری و آموزشی برقرار گردد.

  

 

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
جمعه 07 اردیبهشت ماه 1403
  نظرسنجي
نظر شما درباره وبگاه حوزه نمایندگی ولی فقیه چیست؟

 

تعداد جوابها : 795

عالی : 30%
خوب : 1%
متوسط : 1%
ضعیف : 68%

  ارسال  
  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 23
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 23

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 2107792
Visitors بازديد هاي امروز: 174
Visitors بازديد هاي ديروز: 2844

فعال در اين زمان كاربران فعال:
با ذکر منبع بلامانع است
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا